יום שישי, 16 ביולי 2010

חדשות אחרונות מן הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון

חדשות אחרונות מן הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון

בעיר ירושלים , בירת ישראל הנצחית שחוברה לה יחדיו, הוחלט השבוע לבנות 32 יחידות דיור ליהודים בלבד במימון ציבורי בשכונת פסגת זאב, כי צריך להגדיל את הנוכחות היהודית במזרח העיר.

ועוד בעיר ירושלים הנ"ל הרסה השבוע העיריה שישה בתים שבנו פלסטינים לעצמם בכספם הפרטי, כי צריך לאכוף את החוק וגם למרר את החיים לערבים שמתעקשים לגור בירושלים.אבל את "בית יונתן" הענקי שבנו המתנחלים בלב הכפר סילוואן החליטה העיריה לא להרוס. אמנם גם הוא בלתי חוקי אבל אחרי הכל אלה יהודים ויש להם הרבה ידידים טובים בעיריה.

ועוד בעיר ירושלים החליט בית המשפט כי חבר הפרלמנט הפלסטיני מוחמד אבו טיר הוא שוהה בלתי חוקי בעיר שבה נולד ובה חי כל חייו וכי עליו לעזוב מיד את העיר ולהפקיד ערבות גבוהה שלא יחזור. משסרב אבו טיר החליט בית המשפט לשלוח אותו למעצר לתקוןפה בלתי מוגבלת.

וגם זה בעיר ירושלים: הכנסת הפרלמנט הנבחר של מדינת ישראל הדמוקרטית התכנסה והחליטה ברוב גדול לשלול זכויות פרלמנטריות מחברת הכנסת הערביה חנין זועבי, בטענה שדעותיה ומעשיה קיצוניים, וחבר הכנסת היהודי מיכאל בן ארי, יורשו המוצהר של הרב מאיר כהנא, חגג והתכונן לצעדים נוספים נגד חברי הכנסת הערבים.

ובעיר תל אביב שבמדינת ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, יצאו השבוע רבנים בקריאה למאמינים לא להשכיר דירות לעובדים זרים, וזה כמובן לא מתוך גזענות חס וחלילה אלא בגלל דאגה לשמירת המסורת היהודית

ובעיר אילת שגם היא במדינת ישראל הדמוקרטית הנ"ל ארגן השבוע ראש העיר בכבודו ובעצמו הפגנה גדולה בדרישה לגרש מעירו מיד את העובדים הזרים ומבקשי המקלט מסודאן ואריתריאה וגם זה כמובן לא בגלל גזענות חס וחלילה אלא בגלל שאיפה לשמור על אופיה של העיר אילת.

ובהתנחלות נוקדים שמדינת ישראל הדמוקרטית הנ"ל מקיימת בשטח בו שולט צבאה שלטון כיבוש מזה 43 וגם שר החוץ הדמוקרטי של מדינת ישראל בעצמו גר שם הוחלט השבוע שלא לקבל למגורים במקום את יוצאי רוסיה שאינם יהודים לפי חוקי ההלכה היהודית. וגם זה כמובן לא בגלל גזענות חס וחלילה אלא מחשש להתבוללות ונישואי תערובת. וגם הוסבר לכתב "הארץ" שיוצאי רוסיה שאינם יהודים עוסקים בגילוי עריות ונוכחותם בנוקדים עלולה להדביק גם את המתנחלים היהודים הכשרים בחטא זה.

ובכפר הבדואי רחמה שאינו מוכר על ידי מדינת ישראל הדמוקרטית ומבחינתה לא היה צריך להיות קיים הרסה המדינה השבוע שני בתים שבנו לעצמם שני צעירים שעמדו להנשא ולגור בהם עם נשותיהם. ועל ההרס הזה לא דיווח שום אמצעי תקשורת, כי בדרך כלל התקשורת במדינת ישראל הדמוקרטית אינה מתענינת במה שקורה לבדואים אזרחי ישראל.

והשבוע גם קיבלה הכנסת, בינתיים בקריאה טרומית בלבד, את חוק החרמות המטיל עונשים חמורים על כל מי שקורא לחרם נגד מדינת ישראל. ובדרך שהמדינה הזאת הולכת, יהיו כנראה הרבה מאד עבריינים שהחוק יחול עליהם.