יום שני, 4 ביוני 2012

"מוכן שפליטים סודנים יגורו בבניין שלי"

"מוכן שפליטים סודנים יגורו בבניין שלי"


בסוף השבוע האחרון פרסם המוסף "ידיעות חולון" ראיון איתי בכותרת  "אדם קלר:  מוכן שפליטים סודנים יגורו בבניין שלי". מילות הפתיחה היו:

"איך שהחלו המהומות האלימות נגד הפליטים הפשיל אדם קלר מחולון שרוולים ונרתם לארגן למענם הפגנת תמיכה המונית. פעיל השמאל, שכבר עמד מול מצלמות טלוויזיה זרות כדי לתקוף את ישראל בפרשת המרמרה, ממש לא מתרגש כשמכנים אותו 'יפה נפש' ו'בוגד'. "אני מעדיף להיות יפה נפש ולא מכוער נפש".

אמנם ראוי היה, למען הדיוק, לציין כי בפרשת המרמרה לא דיברתי "נגד ישראל" אלא נגד ממשלת ישראל שבמעשיה גרמה נזק חמור (ולא בפעם הראשונה) למדינת ישראל ותושביה. בכל זאת, באופן כללי הכתבת לימור סימון הייתה הוגנת וציטטה במדויק את דברי, ובהחלט אני עומד מאחורי מה שנאמר בכותרת. חבל ועצוב כי במדינת ישראל של יוני 2012 יש משהו מיוחד ויוצא דופן כאשר אינך בוחר את שכניך לפי צבע עור או השתייכות אתנית. 

קישור לנוסח הראיון:
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4236195,00.html